Έχουμε εθιστεί στις συνηθισμένες καθυστερήσεις των ΕΛ.ΤΑ σε περιόδους αιχμής ή διακοπών.
Η περίπτωση όμως ενός αναγνώστη μας που κατοικεί σε αναγνωρίσιμο σημείο της πόλης ξεπερνά κάθε προηγούμενο.
Του χτύπησε την πόρτα χθες το μεσημέρι ένας άγνωστος νεαρός: «Μου τα άφησαν στο σπίτι μου και σας τα έφερα», είπε.
Ο νεαρός -πιθανώς φοιτητής- που είχε έλθει από άλλη συνοικία, βάσει σχεδιαγράμματος, του έφερε τα εξής:
9 εβδομαδιαία περιοδικά (με ημερομηνίες από 26.2.22 μέχρι 30.4.22), 10 φακέλους από 3 διαφορετικές Τράπεζες (παλαιότερη ημερομηνία 31.3.22) ο ένας από αυτούς περιείχε πιστωτική κάρτα και 2 άλλους φακέλους, δηλαδή συνολικά 21 αντικείμενα.
Ο αναγνώστης, μας πληροφόρησε ότι όλοι οι φάκελοι είχαν πλήρη διεύθυνση και ταχυδρομικό κωδικό. Κι εύλογα διερωτάται: «Πώς μπρορούμε να μιλάμε για ανάπτυξη στα Χανιά, να προσκαλούμε ψηφιακούς νομάδες, σπουδαστές κι επενδυτές ενώ ούτε καν τα στοιχειώδη δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε;»
Εν κατακλείδι, οι πελάτες των ΕΛ.ΤΑ δεν μπορούν να κάνουν κάτι περισσότερο, εκτός από το να δημοσιοποιούν το θέμα προς κάθε κατεύθυνση. Τα ΕΛ.ΤΑ άραγε μπορούν να βελτιώσουν την κατάσταση;