Από εικοσαετίας πληροφορούμεθα για υδατοδρόμια και υδροπλάνα και κάθε χρόνο τα ίδια. Εφέτος τουλάχιστον φαίνεται να προχωρεί κάτι ως προς το υδατοδρόμιο Ρεθύμνου κ.λπ. Η Κρήτη, όμως, ήταν πρωτοπόρος ως προς τη χρήση των υδροπλάνων στις εναέριες συγκοινωνίες και αυτό διαπιστώνουμε αν ξεφυλλίσουμε έναν οδηγό φιλοτελισμού, όπου στις σελίδες του καταγράφονται οι αναμνηστικές σφραγίδες των ταχυδρομείων, για κάποια αξιοπρόσεκτα γεγονότα, ιστορικά ή άλλα, θα ενημερωθούμε για τις παρακάτω πτήσεις υδροπλάνων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπήρχαν κι άλλες, για τις οποίες δεν είχε γίνει αναμνηστική σφραγίδα.
Στις 24-7-1929 από όρμο Σούδας, με την ισπανική IMPERIAL, πρώτη πτήση για Αλεξάνδρεια Αιγύπτου και με την ίδια εταιρεία πάλι, πρώτη πτήση Σούδα – Λονδίνο στις 16-8-29, με σταθμεύσεις για ανεφοδιασμό. Στον κόλπο Μεραμπέλλου πρέπει να υπήρχε κάποια σοβαρή υποδομή, γιατί αναφέρονται αρκετά δρομολόγια όπως: Στη 1-11-31 για Πρίντεζι Ιταλίας και Αλεξάνδρεια με την IMPERIAL με αυθημερόν αφίξεις, και στις 14-2-31 για Χαρτούμ, και την ίδια ημέρα για Κισούμου με την ίδια εταιρεία. Στις 6-2-32 με την ίδια εταιρεία Μεραμπέλλο- Ναϊρόμπι με άφιξη στις 12-2-32. Ακόμα για Αθήνα από Μεραμπέλλο η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε στις 26-11-31.
Εσεις γνωρίζατε ότι το 1979, στα Χανιά υπήρχε ιδιωτική σχολή στην οποία η εισαγωγή των σπουδαστών γινόταν μέσω των πανελληνίων;
Περισσότερα για την εισαγωγή των σπουδαστών και σπουδαστριών στις ανώτερες και ανώτατες σχολές της χώρας τη δεκαετία του ’70 “Στο Αρχείο ” με την Βασιλική Τωμαδάκη και τον Νεκτάριο Κακατσάκη