Με υπομονή θα πρέπει να έχουν οπλιστεί οι οδηγοί που κινούνται στο ΒΟΑΚ καθώς ξεκίνησαν το Σαββατοκύριακο οι εργασίες που αφορούν την τοποθέτηση του καλώδιου διασύνδεσης. Οι εργασίες πραγματοποιούνται στο τμήμα από τη γέφυρα προς Δαράτσο μέχρι τον κόμβο του Γαλατά και τα οχήματα κινούνται εκ περιτροπής.
Για το σκοπό αυτό έχουν τοποθετηθεί φανάρια, ενώ άνδρες της τροχαίας και υπάλληλοι της κατασκευαστικής εταιρείας συνδράμουν στην κίνηση των οχημάτων.
TO ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
1. ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2019
• Τμήμα Κολυμπάρι-Ταυρωνίτης
με εκτροπή των οχημάτων προς Παλιά εθνική οδό.
• Βαμβακόπουλο- Γαλατάς με εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων.
• Ξυλοκαμάρα- Βαμβακόπουλο εργασίες στον παράδρομο που είναι σε εξέλιξη.
2. ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2019-ΜΑΡΤΙΟΣ 2020
• Κολυμπάρι- Καλυδωνία με εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων. Οι εργολαβικές εταιρείες σημειώνουν πως για το τμήμα αυτό το πλάτος του οδοστρώματος δεν είναι σταθερό στο συνολικό μήκος, συνεπώς το οδόστρωμα δεν επαρκεί για την ταυτόχρονη διεξαγωγή της κυκλοφορίας (εκτέλεση εργασιών εκ περιτροπής). Προτείνουν να γίνει εκτροπή της κυκλοφορίας σε παρακαμπτήριες οδούς του τοπικού δικτύου κάτι που όμως θεωρούν πολύ δύσκολο ο Δήμος και η Περιφέρεια λόγω της κακής κατάστασης της παλιάς εθνικής σε αυτό το σημείο.
• Τμήμα του Γαλατάς- Πλατανιάς με εκτροπή των οχημάτων προς Παλιά εθνική οδό.
3. ΑΠΡΙΛΙΟΣ-ΙΟΥΛΙΟΣ 2020
• Καλυδωνία-Νωπήγεια με εκ περιτροπής κυκλοφορία των οχημάτων. (Οι φορείς της Κισάμου ζήτησαν το τμήμα αυτό να γίνει μέσα στο χειμώνα καθώς μετά τον Απρίλιο αυξάνεται ραγδαία η τουριστική κίνηση προς Λαφονήσι, Φαλάσαρνα, Μπάλο και θα υπάρχουν σοβαρά προβλήματα.)
• Πλατανιάς- Ταυρωνίτης με εκτροπή των οχημάτων προς Παλιά εθνική οδό.