Την έντονη δυσαρέσκεια τους για υψηλές χρεώσεις πενταψήφιων αριθμών από εταιρίες που διαχειρίζονται τα γνωστά “πενταψήφια νούμερα παροχής πολυμεσικών υπηρεσιών”, εξέφρασαν στα “Χανιώτικα νέα” πολίτες που κατήγγειλαν πως χρεώθηκαν για υπηρεσίες, για την παροχή των οποίων δεν είχαν συναινέσει.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Βαγγέλης Κ., χρεώθηκε πάνω από 250 ευρώ από πενταψήφιους αριθμούς και όταν παραπονέθηκε στον πάροχο της συγκεκριμένης εταιρίες, οι υπάλληλοι τον παρότρυναν να προχωρήσει σε φραγή των συγκεκριμένων πενταψήφιων αριθμών, όπως και έκανε. Ωστόσο, η κατάσταση δεν βελτιώθηκε αφού νέοι πενταψήφιοι αριθμοί εμφανίστηκαν και συνέχισαν να καλούν στο κινητό του.
Παράλληλα τόνισε, ότι το τελευταίο διάστημα ο ίδιος καθώς και συγγενικά του πρόσωπα, δέχεται εισερχόμενες κλήσεις εξωτερικού από άγνωστους αριθμούς ( π.χ 00 35 92 73 70 *** ) και όταν απάντησαν χρεώθηκαν 25 ευρώ την κλήση!
Πάντως όπως γνωστοποίησε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων σχεδιάζει ένα αυστηρότερο πλαίσιο για την λειτουργία εταιριών που διαχειρίζονται τα γνωστά πενταψήφια νούμερα ενώ και η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ενημέρωσε για δεκάδες περιστατικά εξαπάτησης πολιτών με τη μέθοδο παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης. Μέχρι τότε οι πολίτες ας είναι επιφυλακτικοί και… προνοητικοί με τις κλήσεις που δέχονται.
Δεν χρεώνεται η εισερχόμενη κλήση όταν την απαντήσουμε όπως γράφετε στο άρθρο αλλά όταν καλέσουμε πίσω τον αριθμό από τον οποίο δεχτήκαμε κλήση (απαντημένη ή αναπάντητη).
Πηγα σ ενα καταστημα VODAFON και μου το απενεργοποιεισαν και ηρεμησα