Τη βέλτιστη δυνατή προώθηση των αγροτικών προϊόντων της περιφέρειας Κρήτης ζήτησε ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αλέξανδρος Μαρκογιαννάκης, κατά τη συζήτηση για το πρόγραμμα δράσης προβολής. Όπως τόνισε, «σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία επιβάλλεται περισσότερο από ποτέ να στηρίξουμε έτι περαιτέρω την προώθηση και την προβολή του τουριστικού προϊόντος αλλά και των αγροτικών προϊόντων μας. Να είμαστε πιο επιθετικοί σε μέσα διαφήμισης και στην υιοθέτηση νέων μεθόδων όπως την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας μας». Κλείνοντας ο κ. Μαρκογιαννάκης τόνισε: «Ο τουρισμός και η αγροτική παραγωγή αποτελούν τους δύο βασικούς πυλώνες της οικονομίας της Κρήτης. Οι συνθήκες της πανδημίας μας υποχρεώνουν να αναζητήσουμε και να επενδύσουμε σε διαφορετικές μεθόδους προώθησης των αγροτικών προϊόντων μας αλλά και του τουρισμού καθώς είναι άγνωστο πότε θα επιτραπεί η διοργάνωση διεθνών εκθέσεων και ποια θα είναι η συμμετοχή σε αυτές».
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΛΑ.ΣΥ.
Διαφορετική προσέγγιση στο θέμα από την παράταξη της Λαϊκής Συσπείρωσης, η οποία παρατηρεί πως «χιλιάδες ευρώ (περίπου 1,5 εκ.) δίνονται για παρασιτικές δαπάνες, για τουριστική προβολή, για φρου – φρου, και για εκθέσεις στο εξωτερικό. Δαπάνες που θα αυξηθούν κι άλλο με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ, πέρα από τα 2,5 εκ που ήδη δόθηκαν για επικοινωνιακή προβολή. Τα κονδύλια αυτά, ανεξάρτητα από την πηγή από την οποία προέρχονται, είναι αποτέλεσμα της διαχρονικής άγριας φορολεηλασίας των εισοδημάτων των λαϊκών στρωμάτων και δε μπορεί να γίνονται ανεμοσκορπίσματα για τα συμφέροντα των λίγων».
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Χανίων Γιώργος Τοπολιανάκης μιλά στο podcast των “Χανιώτικων νέων” για την ζοφερή πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν οι τοπικές επιχειρήσεις