Για συνεχή παράπονα για την συχνότητα των δρομολογίων και για τον αριθμό των λεωφορείων, που εξυπηρετούν τους πολίτες, κάνει λόγο το Goodnet.
Τα μέτρα για την αποφυγή εξάπλωσης του κορωνοϊού έχουν μειώσει τον αριθμό των ατόμων, που μπορούν να μπουν σε ένα λεωφορείο, όμως αυτό σημαίνει πως άνθρωποι που περιμένουν σε ενδιάμεσες στάσεις και δεν ξεκινούν από το ΚΤΕΛ, πολλές φορές μένουν άναυδοι όταν διαπιστώνουν ότι πρέπει να περιμένουν για μία ώρα ή και παραπάνω το επόμενο λεωφορείο!
Χαρακτηριστική είναι η καταγγελία συμπολίτη, που αναφέρθηκε σε ένα περιστατικό με «πρωταγωνίστρια» την πεθερά του, η οποία εν μέσω καύσωνα έπρεπε να περιμένει για μία ώρα παραπάνω στη στάση του Πανόρμου, ώστε να πάει στο Ηράκλειο.
«Ημέρα Σάββατο 16.00 η ώρα ήμασταν στο Πάνορμο για να πάρει η πεθερά μου το λεωφορείο να πάει σπίτι της στο Ηράκλειο. Το λεωφορείο πέρασε και μας κάνει σήμα ο οδηγός ότι είναι γεμάτο και να πάρουμε το επόμενο. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τα ΚΤΕΛ, μου λένε ότι το λεωφορείο έφυγε γεμάτο καθώς βάζουν πληρότητα 65%. Θα έρθει άλλο σε μια ώρα. Σε ερώτηση μου γιατί δεν έβαλαν και δεύτερο, δεν πήρα απάντηση. Σε ερώτηση μου, το πώς εγώ στο Πάνορμο να ξέρω ότι είναι γεμάτο, πάλι δεν πήρα απάντηση. Το μόνο που μου είπαν από τα ΚΤΕΛ είναι η ερώτηση πόσα άτομα είστε, και απαντάω 2, μου λέει θα πω στο επόμενο λεωφορείο να φύγει με 2 θέσεις άδειες. Εκεί φανερά εκνευρισμένος τον ρώτησα αν με κοροϊδεύει γιατί σε μια ώρα θα έχουν έρθει και άλλα άτομα.
Μετά το Πάνορμο, έχει άλλη μια στάση στο χωριό Σιριπιδιανα, άλλη μια Μπαλί και άλλη μία Σίσες. Δηλαδή όλος ο Μυλοπόταμος δεν έχει λεωφορείο για Ηράκλειο και μετά γκρινιάζουμε ότι παίρνουν ανήλικοι τα αμάξια και σκοτώνονται στους δρόμους», λέει ο συμπολίτης, περιμένοντας απαντήσεις…